امروز: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ -
کد خبر: ۷۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
این روزها همه جا حرف از جذب توریست است و درآمدزایی از این بخش، اما آیا بهتر نیست قبل از برگزاری هر جشن و آیینی که قرار است به جذب توریست منجر شود برنامه ریزی و پیش بینی های لازم صورت گیرد؟
این روزها همه جا حرف از جذب توریست است و درآمدزایی از این بخش، اما آیا بهتر نیست قبل از برگزاری هر جشن و آیینی که قرار است به جذب توریست منجر شود برنامه ریزی و پیش بینی های لازم صورت گیرد؟
خیلی از ایرانی ها و حتی گردشگران خارجی اردیبهشت ایران را با تور گلاب گیری قمصر کاشان می شناسند و خاطره دارند، چرا که مردم از حضور در باغات گل محمدی و کارگاه های گلاب گیری لذت بی شماری می برند و آن را برگ زرینی در دفتر خاطرات خود می دانند.
اما 3 سالی می شود که مازندران هم به تقلید از کاشان جشنواره گلاب گیری و گل محمدی برگزار میکند.
اما چه جشنواره ای ؟
جشنواره ای که نه از باغات گل محمدی خبری هست و نه کارگاه های گلاب گیری!!!
و تنها لذت جشنواره، حضور در فضای زیبای ییلاقات مازندران است که این مهم نیازی به برگزاری چنین جشنواره هایی ندارد.
از دور که به فضای جشنواره نگاه می کنید در نگاه اول ، انبوه خودروهای پارک شده بدون هیچگونه ساماندهی به ذوق هر بیننده ای میزند که این پایان کار نیست و تازه ماجرا زمانی شروع می شود که به محل برگزاری جشنواره می رسید، اینجا خبری از کارگاه های گلاب گیری نیست!!!
تنها چیزی که به یاد شما می آورد بازار های هفتگی است که در تمامی شهر های مازندران وجود دارد، این موضوعی است که دل تمام گردشگران را به درد می آورد ، که پس از کیلومترها طی مسیر نمودن به جایی می روند که هیچ انتظاری از آن ندارند.
عکاس : احسان فضلی اصانلو



نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
کافه الدورادو
تنیس داخلی
تولید کنند انواع رنگ های صنعتی، ساختمانی و اتومبیلی
تلگرام تیترامروز داخلی
قصر باران داخلی
دست های مهربان داخلی
اینستاگرام داخلی
تولید کنند انواع رنگ های صنعتی، ساختمانی و اتومبیلی
شهروند خبرنگار داخلی
عصر ساري داخلي
تعرفه داخلي تبليغات
مازند اسپرت