امروز: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ -
کد خبر: ۱۱۸۹۶۶
۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
طرح فاصله گذاری اجتماعی که یکی از اقدامات پیشگیری از ابتلا به ویروس «کرونا» محسوب می‌شود، چندی است در لوگوی کمپانی‌های مختلف نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش تیتر امروز،کمپانی‌های خودروسازی و محصولات غذایی مشهور در روزهای اخیر اقدام به تغییر موقت لوگوی خود با محوریت «فاصله گذاری اجتماعی» کرده‌اند. شرکت خودروسازی «ساپیا» نیز اخیرا لوگوی خود را با ایجاد فاصله تغییر داد. روزنامه همشهری نیز با اقدام مشابهی نخستین شماره کاغذی سال جدید خود را به دکه‌های روزنامه‌فروشی روانه کرد.

کمپانی فست‌فود «مک‌دونالد» از جمله نخستین کمپانی‌هایی بود که با انتشار تصویری از لوگوی این کمپانی درحالی که قوس‌های طلایی آن با فاصله از یکدیگر قرار داده شده بودند، به این موضوع واکنش نشان داد.

کمپانی‌های اتوموبیل سازی «آئودی»، «فولکس واگن» و «مرسدس بنز» نیز از پیشگامان  تغییر لوگو بودند.

کمپانی محصولات ورزشی «نایکی» نیز با به راه انداختن کمپینی از مردم خواست تا درخانه بمانند.

چندی پیش بنر تبلیغاتی از «کوکا کولا» در میدان «تایم» واقع در «نیویوک» نصب شده بود که حروف لوگوی «کوکا کولا» را با فاصله از یکدیگر به تصویر می‌کشید و به همراه جمله‌ای از مردم خواسته بود تا فاصله خود با یکدیگر را رعایت کنند./ ایسنا


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
تصویر کرونا در ۱۰عکس تاثیرگذار دنیا پسربچه‌ای که سپر بلای خواهرش شد کرونا در کره‌شمالی؛ «اون» ماسک نمی‌زند دریاچه‌ای به رنگ صورتی دادگاه رسیدگی به اتهامات ۲۱ متهم کلان ارزی نقاشی جورج فلوید روی دیوارها نامزد‌های بهترین عکس خبری جهان در سال ۲۰۲۰ جایزه خرس‌طلایی برای فیلم «شیطان وجود ندارد»
صدای «ابی» سرعت رانندگی را افزایش می‌دهد؟! صحبت‌های دانشجویانی که امروز از چین برگشتند نصیریان: وقتی مهرجویی گفت بیا، دویدم رفتم / فیلم فیلم/ صحنه های سانسور شده بازی ایران_اسپانیا فیلم/ زیباترین گل های جام جهانی تا این لحظه امیرعباس کچلیک: ماهی ۵۰ میلیون درآمد دارم اشک ها و لبخندهای فینال لیگ قهرمانان عمل جراحی بهداد سلیمی با موفقیت انجام گرفت+ویدیو مراسم حرکت میلیونی عاشقان حرم اباعبدالله الحسین(ع) + فیلم همایش شیرخوارگان حسینی + فیلم